18-годишната Яна Карапаунова дефилира на ревю в Париж
Тя успя да се пребори с конкуренцията и представи тоалет на Dries Van Noten
Новото поколение български топмодели на модна агенция „Ивет Фешън“ даде сериозна заявка за присъствие на световната модна сцена. Яна Карапаунова, Бойка Матова, Милица Борисова и Людмил Димитров дефилираха за световни брандове на вече приключилите седмици на модата в Ню Йорк, Милано и Париж.
Един от най-големите успехи този сезон е дебюта на световната модна сцена на 18-годишната Яна Карапаунова. Тя успя да се пребори с конкуренцията и дефилира на модното шоу на белгийския творец Dries Van Noten и едноименния му лейбъл по време на Седмицата на модата в Париж - Paris Fashion Week.
Карапаунова постига главоломен успех и има контракти със световната модна агенция IMG, които я представляват в Париж, Милано и Лондон. Освен това има свои агенции в Испания, Япония и Южна Корея, а от 2024 г. ще бъде част и от модния елит в Ню Йорк. Яна е родом от София, висока е 1,76 м. и е истински полиглот, говори свободно 4 езика. Преди да направи шоуто в Париж, топ моделката засне в Токио най-новия каталог на японският моден реформатор Йоджи Ямамото.
Освен 18-годишната българка, по котешката пътека във френската столица, дефилираха още няколко родни лица, които представиха тоалети на различни световни марки.
Бойка Матова, едно от най-успешните лица на „Ивет Фешън“, отвори шоуто на нашумелия китайски бранд Ruohan, който за втора поредна година се представя на Paris Fashion Week. Преди да кацне във френската столица, Бойка се разписа с две дефилета и в Ню Йорк, като едното бе за американската марка Puppets and Puppets, чийто стилисти обличат звезди като Лейди Гага, Лили Роуз Деп и Бионсе. Наред с модните си ангажименти на седмиците на модата, Матова успя да застане и пред фотообектива на един от най-известните световни фотографи, гръцкия моден гуру Джордж Кацанакис.
23-годишната Милица Борисова пък имаше привилегията да е на модния подиум по време на Седмицата на модата в Ню Йорк, докато дефилира за актуалните брандове Bronx and Banco и LoveShackFancy, които обличат звезди като Дженифър Лопес, Бийонсе, Парис Хилтън, Киара, Селена Гомес, Меган Фокс и още куп популярни личности.
21-годишният Людмил Димитров продължава да е най-успешния български модел сред мъжете. Възпитаникът на Френската гимназия в София за втора година бе избран да дефилира на ревюто на италианската луксозна марка Iceberg по време на Седмица на модата в Милано. През този сезон Димитров засне силни кампании за световни брандове. Той е едно от основните лица в новия каталог на Diesel, а предстои да го видим и в централна роля за новата кампания на Calvin Klein. Неотдавна, модела дефилирал за Dolce&Gabbana и Jacquemus, засне каталог за младежкия бранд Bershka, част от конгломерата Inditex (Zara).