35,2 милиона гледали онлайн ревюто на „Гучи“
Италианската модна къща излъчи 12-часово събитие, представящо новата й колекция
Онлайн ревюто на „Гучи“, „Епилог“, е най-гледаното дигитално събитие на марката с над 35,2 милиона гледания в световен мащаб, предаде БГНЕС.
Италианската модна къща излъчи 12-часово събитие, представящо новата й колекция, на gucci.com, както и в YouTube, Twitter, Weibo, приложението Gucci и на Facebook страницата на марката, на 17 юли и генерира над 35,2 милиона гледания в световен мащаб.
„Още преди Covid-19 ние твърдо вярвахме в смесването на дигиталните технологии и човешкия контакт. Технологичните и социалните медийни платформи не са просто инструменти; те представляват форма на изразяване, начин за създаване на смисъл и отваряне на нашия свят, света на въображението на Алесандро Микеле, пред световната публика. Това е още по-адекватно в света след Covid-19 и в „Гучи“ вярваме в този подход сега повече от всякога”, каза Марко Бизари, президент и главен изпълнителен директор на „Гучи“
Творческият директор Алесандро Микеле преименува колекцията „Круиз“ в „Епилог“, като разграничава марката си от традиционния моден календар, с планове да се показва само два пъти в годината.