Барса удължи партньорството си със Spotify

Спорт
17:52 - 17 Октомври 2025
499
Барса удължи партньорството си със Spotify

Испанският футболен гранд Барселона удължи спонсорския си договор със Spotify до 2030 година, обявиха от клуба, като гигантът в аудио стрийминга продължава да се появява върху мъжките и женските екипи на първите отбори, както и върху тренировъчните екипи.

Споразумението удължава сътрудничеството, започнало преди три години, и гарантира, че Spotify запазва правата за именуване на "Камп Ноу" до 2034 година, тъй като емблематичният стадион в момента е в ремонт.

"И Барса, и Spotify са глобални марки със стотици милиони фенове по целия свят", се казва в изявление на Барселона.

"Това партньорство позволява на двете марки да разширят присъствието си на стратегически пазари и да създадат споделени синергии с международен обхват, свързвайки се с нова аудитория и консолидирайки глобалния си поглед", допълват от клуба.

"С повторното отваряне на "Spotify Камп Ноу" на хоризонта и отличното поколение млади таланти, ФК Барселона и Spotify гледат заедно към бъдещето, за да оформят нова и обещаваща ера за клуба и неговата глобална общност", завършва изявлението.