„F1: Филмът“ оглави боксофиса в България

През изминалия уикенд киносалоните у нас са посетени от 38 026 зрители

Новини
12:19 - 01 Юли 2025
766
„F1: Филмът“ оглави боксофиса в България

Спортната драма с Брад Пит в главната роля – „F1: Филмът“, зае първо място по зрителски интерес у нас, сочат обобщените данни от киносалоните.

Лентата, която разказва за състезател, завръщащ се във Формула 1 след 30-годишно отсъствие, е заснета при реални условия през 2023 и 2024 г. и е гледана от 21 844 зрители, като приходите от билетите ѝ възлизат на 347 225 лева.

На второ място се нарежда „Как да си дресираш дракон“, който е вече трета седмица на екран. Историята за приятелството между Хълцук и Беззъб е привлякла общо 51 353 зрители и е донесла 743 474 лева приходи.

Третата позиция заема „Лило и Стич“, разказващ за връзката между хавайско момиче и извънземен експеримент. Филмът е гледан от 214 497 зрители, а приходите му за месец и половина по кината достигат 2 702 230 лева.

На четвърто място е футуристичната драма на Дани Бойл „28 години по-късно“, продължение на култовите заглавия от 2002 и 2007 г. Филмът, който проследява живота в изолирано селище в блокирана от света Англия заради вируса на яростта, е втора седмица на екран, с 10 980 зрители и приходи от 155 320 лева.

Пета е анимацията на Pixar „Елио от Земята“, проследяваща приятелството между землянина Елио и извънземния Глордън. За двете седмици на екран тя е гледана от 8 014 зрители и е събрала 100 817 лева.

На шеста позиция е първата премиера от миналия петък – „М3ГАН 2.0“, продължение на хитовия трилър от преди две години. Новият филм е гледан от 1 425 зрители, а приходите му са 19 975 лева.

Седмо място заема „Мисията невъзможна: Възмездие“, който е вече месец и половина сред най-гледаните заглавия у нас. Епичното пътуване на Итън Хънт до потъналата в морето подводница, където се крие ключът към спасението от Същността, е привлякло 57 115 зрители и е донесло 850 022 лева.

На осмо място е екшънът „Балерина“ – спин-оф от поредицата „Джон Уик“, чието действие се развива между третата и четвъртата част. Историята за търсенето на възмездие за убийството на бащата на Ив Макаро е гледана от 19 647 зрители и е събрала 273 975 лева приходи.

Девета е втората премиера от изминалия уикенд – анимацията „Супер Чарли“. Историята за двама братя, които получават свръхестествени сили, е гледана от 780 зрители, а приходите са 9 718 лева.

На десето място е екшън-комедията „Шаферки под прикритие“. Филмът, в който сватба се превръща в бойно поле, е гледан от 2 719 зрители, а за десет дни в кината е донесъл 37 103 лева.

Извън топ 10 остава специалната прожекция на „Треска за злато“ на Чарли Чаплин по повод 100-годишнината от премиерата на класическия филм. За седмицата си на екран той е привлякъл 359 зрители и е събрал 4 357 лева.

През изминалия уикенд киносалоните у нас са посетени от 38 026 зрители, като почти половината от тях са избрали да гледат автомобилната драма. За сравнение, миналата година по същото време зрителите са били 32 543.