„Гласът на България“ отвя конкуренцията
Премиерният епизод на обичаното музикално шоу прикова 37,5 % от телевизионните зрители пред екрана
Стартът на „Гласът на България“ е най-гледаният ТВ формат в неделя вечер, с най-силно начало сред първите епизоди на основните ТВ формати, стартирали тази есен (All4+, източник: ГАРБ). Премиерният епизод на обичаното музикално шоу, излъчен в прайм-тайма на 10 септември от 20:00 ч. по bTV, прикова 37,5 % от телевизионните зрители пред екрана, спрямо 23,8 % аудиторен дял в часовия слот на предаването за програмата на основния медиен конкурент.
Началният епизод на „Гласът на България“ е и с най-висок среден брой зрители спрямо средния брой зрители на първите епизоди на основните ТВ формати, стартирали до момента за сезон есен 2023 (All4+, източник ГАРБ). Традиционно „Гласът на България“ се радва на огромен интерес от страна на зрителите, а високите резултатите и тази година потвърждават отличното качество на продукцията на bTV.
В търсене на новия „Глас на България“ - в чудесно настроение, с усмивка, силни емоции и „със зъби и нокти“, се впуснаха треньорите в десетия юбилеен сезон на музикалното риалити. Звездните Мария Илиева, DARA, Миро и Иван Лечев още в неделя се възползваха от новия страхотен СУПЕР БЛОК БУТОН, който влезе като ново правило от този сезон. Супер бутонът дава възможност на всеки от четиримата да „разчисти пътя си“ към жадувания участник, с надеждата да привлече в отбора си най-добрите гласове на България!