Благой Георгиев позлати връзката си със Златка

През ключалката
15:15 - 09 Май 2019
7708
Благой Георгиев позлати връзката си със Златка

Благой Георгиев буквално позлати връзката си със Златка Райкова. Бившият футболист и плеймейтката не спират да получават пари за да рекламират дрехи, услуги и продукти. Двамата са по-активни от всякога в социалните мрежи, където се обясняват в любов или ни убеждават да си закупим даден продукт. Извън рекламираните от тях неща, двойката постоянно промотира собствените си бизнес начинания. Златка модния си бутик и дрехи, а Джизъса с новия си моден бранд.

Според източници на Lupa.bg,  връзката между двамата е започнала като реклама. След развода си с рускинята Есмер Омерова, той остана гол като пушка и на улицата. Именно липсата на стабилни финанси и празните му банкови сметки са подтикнали бившият полузащитник да измисли схемата. Дава 5 000 лева на някоя популярна дама, стига да е съгласна за пред медиите да се представя като неговото гадже. Според източниците ни, така първо си урежда „връзка” с поп певицата Гери-Никол, а след това със Златка Райкова.

Двойката си докара добри доходи от "Биг Брадър"

До този метод Джизъса е прибягвал в моменти, в които персоната му залязва изпод светските прожектори. Целта му била съвсем конкретна и ясна - да не спира да се говори за него в медийното пространство и от там да си докарва доходи. Благой действал по този метод за реклама от години. Затова мнозина се усъмниха в началото на връзката му със Златка, че двамата са се събрали по взаимна изгода и за да вдигат шум около себе чрез мнима връзка.

Нещата наистина са започнали като пиар, но двамата са видели, че са си на един акъл и лика прилика и продължили заедно. Именно благодарение на връзката им си докараха хиляди левове от шоуто „Биг Брадър”, от бижутериен магазин за режисирания си годеж и още какви ли не реклами.

В момента двамата са най-актуалната светска двойка и не спират да си докарват дивиденти от интимните си отношения. Герогиев и Райкова не спират да ни заливат със сълзливите си обяснения тип „Море от любов” и промотирането на кремове, гелове, всевъзможни мазила и дрехи.