Брад Пит пуска своя собствена линия козметика

Актьорът пробива в козметичния бизнес с безполова линия за грижа за кожата

Стил
12:43 - 23 Септември 2022
3127
Брад Пит пуска своя собствена линия козметика

Актьорът, който привлече вниманието по-рано тази година, докато облече кафяв костюм с пола на премиерата на "Bullet Train" в Берлин, пусна чисто нова линия за грижа за кожата в партньорство с прочутите винопроизводители Château Beaucastel от семейство Perrin.

Колекцията, наречена Le Domaine Skincare, включва вълнуваща гама от продукти, които са вегански, неутрални по отношение на пола и предназначени да забавят признаците на стареене.

Le Domaine Skincare включва четири ключови продукта: серум, крем, течен крем и почистваща емулсия – всички те са поставени в устойчиви опаковки чрез използването на рециклируеми стъклени бутилки и буркани и запушалки за многократна употреба, направени от дъб, изрязан от остатъците от лозови бъчви за вино.

„Става въпрос за имитиране на органичните цикли на природата, нейната оригинална красота“, каза Пит в изявление за новото начинание. "В природата няма концепция за отпадъци. Всяко изхвърлено нещо се превръща в храна за друго. Това е кръговрат за Le Domaine Skincare."

Цените на продуктите на марката варират от $80 - $385. Те наситени с две активни съставки GSM10 и ProGR3, като и двете са подадени за патенти. Съставките са създадени в тясно сътрудничество с Pierre-Louis Teissedre, професор по енология в университета в Бордо, и Nicolas Lévy, клиницист и професор по човешка и медицинска генетика.

GSM10 е направен от комбинация от джибри от семена от гренаш, семена от сира и кори, полезни за микробиома на кожата, според линията за красота. Има антиоксидантни свойства, действа срещу разрушаването на колагена и може да помогне за балансиране на кожата, добавя Le Domaine.

ProGR3 е направен от комбинация от естествени молекули, открити в растителни екстракти, лозови резници, лайка и зелен чай, се казва в уебсайта, добавяйки, че е насочен към видимите признаци на стареене на кожата.

„От регенеративното лозарство на нашата недокосната земя в Château de Beaucastel дойде идеята да се сближим с учените, за да разберем какво можем да направим с цялата органична материя, която вече не използваме, след като гроздето бъде пресовано“, се казва в изявление на семейството. „Идеята нарасна благодарение на някои невероятни срещи и осъзнаването, че нашият проект може да отиде много по-далеч благодарение на синергии, които никога досега не са изследвани в света на красотата.“

Пит се присъединява към нарастващ списък от знаменитости, които пуснаха свои собствени линии за грижа за кожата и грим, включително Дженифър Лопес , Хари Стайлс , Лейди Гага и др.