Бритни изтри профила си в Инстаграм след серия тревожни публикации
Нараства напрежението около книгата на бившия ѝ съпруг Кевин Федърлайн, издадена в края на октомври
Бритни Спиърс изтри профила си в Instagram след поредица от тревожни публикации и на фона на нарастващо напрежение около книгата на бившия ѝ съпруг Кевин Федърлайн, издадена в края на октомври.
В You Thought You Knew Федърлайн описва подробности от брака им, включително твърдения за изневери и за „нестабилно поведение“ от страна на певицата.
Спиърс отговори в платформата X, като го обвини, че се възползва от нейната болка и умишлено я представя в негативна светлина: „Да бъдеш обичан безусловно и с наивно сърце като моето, докато те карат да вярваш, че си лошата, докато печелят от болката ти… О, Господи, покажи ми, че може да има любов, която не изисква съвършенство.“
В следващи публикации тя добави, че
Федърлайн продължава да я напада в интервюта
и „умее да изглежда убедителен, дори когато се преструва, че плаче“.
Представител на Спиърс заяви пред People, че „новините от книгата на Кевин отново му позволяват да печели от нейното име – и то след като издръжката му е приключила“. „Всичко, което я интересува, са децата ѝ – Шон Престън и Джейдън Джеймс – и тяхното благополучие,“ се посочва в изявлението.
На 2 ноември профилът на певицата в Instagram вече беше недостъпен, а при опит за отваряне се появяваше съобщение, че
„профилът може да е премахнат“.
През последните седмици фенове изразиха тревога, след като 43-годишната Спиърс публикува поредица от видеа – докато танцува в хола си с характерното въртене и импровизирани движения.
Този път обаче публикациите бяха придружени от неясни послания, свързани със синовете ѝ Джейдън Джеймс (19) и Шон Престън (20). В един от клиповете от 7 октомври певицата се появи
с видими натъртвания по ръцете и бинтове около дланите и китките.
„Момчетата ми трябваше да се върнат в Мауи… Това е начинът, по който се изразявам и се моля чрез изкуството. Не търся съжаление – просто искам да бъда добра жена и по-добър човек“, написа тя. „Пссс, паднах по стълбите у приятел… беше ужасно. От време на време се измества, не съм сигурна дали е счупено, но засега е наместено!!! Благодаря ти, Боже“, добави певицата.
В публикация от 19 октомври Спиърс отново се връща към темите от автобиографията си The Woman in Me (2023), като описва годините под 13-годишното съдебно настойничество – мярка, въведена през 2008 г., която предоставяше на баща ѝ Джейми Спиърс и адвокат пълен контрол върху личния и финансовия ѝ живот.
„Станах робот. Но не просто робот – нещо като дете-робот. Толкова бях инфантилизирана, че губех части от себе си“, пише Спиърс. „Настойничеството ми отне женствеността. На сцената се чувствах като машина, а не като човек. Винаги съм усещала музиката в костите си, в кръвта си – те ми откраднаха това усещане.“
