Директор си тръгва от Левски с думите: Не получавах заплата!
Клубът прекрати договора на маркетинговия шеф Тодор Минев
Шефът на маркетинговия отдел в Левски Тодор Минев обяви, че се разделя с клуба, тъй като договорът му е прекратен. Той обяви това на страницата си във Фейсбук.
Минев твърди, че е бил готов да работи за “сините” срещу символичната сума от 1 лев на месец, но дори и така не е успял да убеди шефовете да го задържат на “Герена”.
Публикуваме написаното от него без редакторска намеса:
"Здравейте, Левскари!
Дойде време да дам отчет за свършената от мен и екипа ми работа, тъй като бях уведомен, че се прекратява договорът с мен и компанията ми.
Няма да влизам в полемики по темата. Причината за прекратяването на договора бе представена като чисто финансова. Аз приемам това което правя изключително сериозно, а фактът, че го правя за любимия ми отбор, дори не го правеше работа, а просто истинско забавление. Заради това взех решение да подготвя мотивационно писмо, адресирано до „Нове Холдинг“, в което освен, че описах всичко, което съм направил до момента, дадох предложение да продължа да заемам поста си и да продължавам да правя това, което правя, срещу символичната сума от 1 лев на месец.
Очевидно причината, която ми бе представена за отстраняването ми от длъжност не е била тази, която цитирах горе.
Каза ми се, че новото ръководство иска да се срещне с мен, за да се обсъдят начините, по които можем да продължим да работим заедно, но в продължение на един месец никой не ме потърси за подобна среща. Нещо повече, преустанови се достъпа до социалните канали на клуба на мен и екипа и ние не можехме да продължаваме да работим, въпреки че ми беше връчено предизвестието за прекратяване на договора.
С оглед на това и на стотиците въпроси, които получавам относно замиращата дейност на социалните медии на клуба, искам официално да оповестя оттеглянето ми от поста на Маркетингов Директор на ПФК Левски!
Бях обещал да водя изключително прозрачна политика, що се отнася до дейността, за която отговарям. Срещнах се с много от вас, които ме потърсиха, за да ми зададат въпроси, свързани с маркетинга, но през времето спестих много информация, която ме задушаваше, но съобщаването и би довело до деноминирането на името на клуба.
Та ето и няколко думи, свързани с нашите постижения. За времето, в което аз и екипът ми се занимавахме с маркетинга, успяхме да създадем следните активности и резултати:
- Да установим ред в корпоративната идентичност на клуба, като за целта изготвихме подробен бранд бук с емблеми, графики и шрифтове.
- Да увеличим последователите на клуба в социалните мрежи с над 30% за една година на фона на това, което вече се е правило в последните 10 години. За някои от социалните мрежи имаме над 100% ръст благодарение на иновативните стратегии, които приложихме.
- Да организираме празненства на всеки домакински мач - “Matchday”, което дългосрочно води до по-висока посещаемост и допълнителни финансови ползи за клуба. Само от храните и напитките в момента клубът получава над 4000 лв. при нормално посещаван мач.
- Да създадем клубен талисман “Лъвски” и екип от “Сини Ангели”, които допринасят за атмосферата и посещаемостта на “Matchday”.
- Да реновираме изцяло магазина за фен артикули, като го направим модерен и отговарящ на стандартите на водещ национален клуб.
- Да направим дизайн на продуктова гама от над 150 фен артикула.
- Да създадем собствена марка бира, която се харесва и консумира от цялата левскарска общност.
- Да вдигнем качеството на телевизионните продукции на Левски ТВ до нивото на водещи клубни отбори в Европа.
- Да създадем редица успешни инициативи, като “Учи и спортувай с Левски”, в който талисманът ни, „Лъвски“, ходи в различни училища, за да кани децата с родителите си да посетят мачове на стадиона.
- Да създадем фамилен ВИП сектор, уникален по рода си за българските стадиони, който има за цел да забавлява както децата, така и родителите.
Борили сме се със зъби и нокти с обезверената администрация на клуба, за да се случат всички тези неща. Аз лично съм финансирал 90% от всичко споменато горе, тъй като маркетинговият бюджет винаги е бил 0 лева. За да можем да излъчваме качествено съдържание, съм инвестирал над 7000 лева в техника за Левски ТВ. За реконструкцията и модернизирането на магазина, който преди това изглеждаше като аптека от 80-те години, съм инвестирал над 10 000 лева. За хонорари на маскота “Лъвски” и “Сините Ангели” съм инвестирал над 6000 лева за 12 месеца.
В този период аз дори не получавах възнаграждението си по договор. Тук е ред да благодаря на Павел Колев и екипа от „Нове Холдинг“ за това, че бяха коректни и изплатиха всички дължими суми по въпросния договор. Любовта към отбора и това, което правя, ме тласна да се развивам допълнително в насока, която би била полезна за заемания от мен пост. Аз и част от екипа ми се записахме в учебната програма на Футболен Клуб Барселона за “Спортен Маркетинг и Спонсорство”.
Отделно от това, за да развиваме международните взаимоотношения и да черпим идеи и вдъхновение от чуждите отбори, имаме уговорени редица срещи с маркетингови мениджъри и директори от цяла Европа, започвайки този юни с г-н Деймиън Бот - Маркетинг Мениджър на ПСВ Айндховен.
Надявам се с наученото да мога да помагам дори и не пряко на клуба и на това да се развиваме в правилната посока!
Благодаря на всеки един от вас, които ми стисна ръката и ме поздрави за това, което правя. За вас го правих и за вас ще продължавам да се трудя, за да се развива синята идея и в следващите поколения.
Поклон пред цялата синя публика!
Поклон пред Левски!
Респект!
Само Левски!"