Ефектът от промяната - помогна ли "Лакост" със смяната крокодилчето?
Преди година модният бранд стартира кампания за подпомагане на застрашени животински видове
Модната марка "Лакост" (Lacoste) смени логото си и с това натрупа още дивиденти. Това се случи преди година.
Компанията предприе кампания за застрашени животински видове, като 10 от тях замениха традиционното крокодилче, което сме свикнали да виждаме на дрехите и обувките й.
През март 2018-та модният бранд представи концепцията си на Парижката седмица на модата във френската столица.
Lacoste включи 10 застрашени от изчезване животни, като сложи тяхно изображение на полошъртове. Броят им бе точно толкова, колкото са останалите застрашените видове – например 350 броя полошъртове за 350 останали суматрански тигри в света. Някои от застрашените животни наброяват по-малко от 50 останали в целия свят.
Освен суматранския тигър, други животни бяха бирманската костенурка, северният лемур, игуаната от Анегада и т.н.
От "Лакост", чието лого не е било променяно от основаването на бранда през 1936 година, отчетоха ръст в продажбите, от което няма как да не бъдат доволни.
"Година по-късно ние продължаваме със същите темпове, искаме да бъдем от полза не само на хората - коментираха от модната компания. - Очакваме и други да се включат в подобни инициативи, тъй като планетата ни има нужда от това, има нужда от промяна. Надяваме се, че "Ягуар" ще направят нещо за ягуарите, а от камионите "Рам" да подпомогнат овните".
Специалисти отбелязват, че продажбите на "Лакост" са се увеличили с близо 23% за една година, което със сигурност ще подейства мотивиращо и на други кампании, решени да подпомогнат запазването на флората и фауната по света.