Грандиозен секс скандал разтърси „Виктория Сикрет”

Бившият маркетингов директор Ед Разек е обвинен, че посягал на манекенките

Топ
17:39 - 05 Февруари 2020
17608
Грандиозен секс скандал разтърси „Виктория Сикрет”

Секс скандал разтърси „Виктория Сикрет”. Бившият маркетинг директор на компанията, която е собственик на марката бельо - Ед Разек, е обвинен в сексуален тормоз и посегателство над моделите.

За нецензурното поведение на Разек разказват пред „Ню Йорк Таймс” 30 настоящи и бивши служители на „Виктория Сикрет”, включително модели. Според авторитетното издание под ръководството на Разек в компанията е процъфтявала „култура на женомразство, сплашване и тормоз”.

„Подобно отношение беше нещо като шега и бе прието за норма. И всеки, който се опитваше да направи нещо по въпроса, не беше просто игнориран, а наказван“, казва Кейси Кроу Тейлър – бивша служителка в отдела за връзки с обществеността.

Моделът Анди Муиз споделя, че през 2007 година, когато е била на 19 години, многократно отхвърляла настойчивите атаки на Разек. Искайки да ù отмъсти, той не е поканил момичето да участва в шоуто през следващата година.

Според Алиса Милър – модел, която е сътрудничила на марката – Разек често ù казвал следното: „Аз съм носител на власт. Аз мога да те създам или да те унищожа“.

Трима от интервюираните споделят пред „Ню Йорк Таймс”, че по време на кастингите Разек е искал от моделите телефонните им номера и ги е канил да сядат в скута му. Кейси Кроу Тейлър казва, че веднъж той публично я е посъветвал да се откаже от макароните и хляба.

Източници от ръководството на „Виктория Сикрет”също така твърдят, че основателят на L Brand Лесли Уекснър бил наясно с непристойното поведение на Разек, но не е направил нищо, за да го предотврати.

Самият Разек отрича всички обвинения. Според него информацията „категорично не съответства на реалността, неправилно се тълкува или се вади от контекста“.

Ед Разек напуска компанията през 2019 година, след като заяви, че трансджендър и „plus size” модели нямат място на ревютата на марката бельо „Виктория Сикретс”, защото „шоуто е фантазия, а не универсален магазин“. Поради това нееднозначно твърдение марката се оказа в центъра на скандал и отмени мащабното си ежегодно шоу.