Hell's Kitchen нажежи до червено дигиталните платформи
Официалният подкаст с победителя от петия сезон постигна над 21 милиона гледания
Телевизионните формати на NOVA Hell's Kitchen и „Един за друг” постигнаха рекордни дигитални резултати през пролетния сезон. В основата на успеха са стратегията за атрактивно дигитално съдържание на NOVA, 360 дигиталната кампания на Netinfo и двата официални подкаста на рейтинговите предавания – „Кухнята след Ада” и „Един без друг”.
Официалният подкаст на Hell’s Kitchen „Кухнята след Ада” постигна над 21 милиона гледания в дигиталните платформи. Онлайн поредицата, водена от победителя от сезон 5 Станислав Иванов, предлага уникален поглед зад кулисите на най-горещото кулинарно предаване в българския ефир.
"Hell's Kitchen" постигна впечатляващите над 200 милиона гледания на видео съдържанието в официалните профили
на предаването в TikTok, Facebook и Instagram, като затвърди позицията си на любимо кулинарно шоу на зрителите и в дигиталното пространство.
Любовното предаване „Един за друг” също се радва на изключителен интерес с над 70 милиона видео гледания в профилите на предаването в социалните мрежи. Риалити форматът, който проследява романтичните истории и предизвикателствата пред двойките, успя да привлече значителен брой последователи и да запази интереса им през целия сезон.
Първият сезон на подкаста „Един без друг“ постигна невероятен успех с над 22 милиона гледания. Водещата Денислава Велкова успя да привлече широка аудитория със своята харизма и умение да води интересни и вдъхновяващи разговори. Подкастът бързо се утвърди като един от най-добрите и интересни в България, благодарение на откровените и емоционални истории, споделени от двойките, гостуващи след отпадането си от формата.
В основата на рекордните успехи е специалната 360 дигитална стратегия, реализирана от Netinfo в колаборация с продуцентската компания Vidal Media Group, която цели да надгради телевизионното съдържание на NOVA, поставяйки акцент на ексклузивното съдържание и подкаст поредиците на риалити форматите, засилвайки дигитално присъствие във всички социални мрежи.
Успешната дигитална стратегия стартира още през есента на 2023 година с ексклузивното дигитално съдържание на „Игри на волята”, продуцирано от Netinfo и реализирано в колаборация с Vidal Media Group. Официалният подкаст на екстремното риалити “След Игрите” регистрира близо 2 милиона гледания за общо 15-те публикувани епизода в YouTube, Vbox7 и Nova Play и над 33 милиона гледания във Facebook, Instagram и TikTok. 5 от епизодите на „След Игрите” влязоха в класацията за набиращи популярност на YouTube, като тези с победителя Иван Рълев и най-добре класиралата се жена Денислава Велкова достигнаха пето място. Ексклузивните дигитални видео поредици на “Игри на волята” за Vbox7 също имаха впечатляващи резултати - с общо 13 милиона гледния във всички платформи.