Херцогиня Меган – най-влиятелната модна икона за 2019 г.

Роклята й от марката „Клуб Монако” беше разпродадена за по-малко от ден

Стил
15:42 - 19 Ноември 2019
2079
Херцогиня Меган – най-влиятелната модна икона за 2019 г.

Херцогиня Меган - съпругата на британския принц Хари, е най-влиятелната модна икона за 2019 г. според търсачката Lyst, съобщи Контактмюзик.

Тоалетите на бившата актриса са предизвикали цели 216 процента повишаване на търсенето на нещо подобно в интернет. Слабостта й към роклите тип риза доведе до 45 процента по-голям интерес по време на посещението в Южна Африка, а роклята й от марката "Клуб Монако" беше разпродадена за по-малко от ден, като търсенето се повиши с 570 процента.

На второ място е актьорът Тимъти Шаламе заради слабостта му към експерименталната мода.

Суичърът с пайети на Тимъти Шаламе от "Кралят" увеличи популярността на тези мъжки дрехи със 192 процента

Суичърът му с пайети от премиерата на "Кралят" в Лондон увеличи популярността на тези мъжки дрехи със 192 процента. Костюмът му от Хайдър Акерман повиши търсенето на марката с цели 806 процента.

Зендая е на трето място. Тоалетът й от галата в "Метрополитън" предизвика 54 процента увеличение на търсенето на марката "Томи Хилфигър". Когато се появи с рокля на Вера Уанг на наградите "Еми", търсенето се увеличи с 33 процента.

Челната петица допълват певиците Били Айлиш и Карди Би.