Интер с престижна награда
Интер получи престижно признание за кампанията си "Together as a team" , стартирана от клуба през февруари 2020г. в подкрепа на борбата срещу разпространението на коронавирус още в началото на пандемията.
Инициативата бе обявена за най-добрата кампания на корпоративно ниво в Китай от Mailman Group като част от годишния си доклад за популярността на клубовете и европейските играчи на китайския пазар.
Няколко са причините, поради които Интер получава тази награда.
По време на първата фаза на своята кампания Интер подари 300 000 маски за лице на град Ухан. Кампанията беше придружена с визуализация и информация в социалните медии и беше показана на LED екраните на стадиона по време на дербито с Милан през февруари. Играчите носеха фланелки със специален надпис в подкрепа на Китай.
След победата кампанията продължи с търг на пет фланелки носени по време на двубоя, който беше излъчен по популярен спортен канал в Китай. В търга се включиха над 690 000 души, а една от фланелките беше изложена в Китайския национален музей.
Кампанията на Интер бързо се разраства от футболни клубове до много по-широка аудитория достигайки до над 15 милиона души, получавайки висока оценка от много институции. Кампанията придоби широко отразявате от масовите китайски медии генерирайки огромен интерес от феновете на различни платформи.
Кампанията "Together as a team" след първата фаза, посветена на подпомагане на борбата срещу коронавируса, се разриши, тъй като ситуацията в Италия стана критична. Сунинг и Интер дариха 100 000 евро на Катедрата по биомедицински науки към болница "Сако" в Милано и 300 000 маски за лице и други санитарни продукти на Националния отдел за гражданска защита.
След това кампанията стана глобална с инициативата за дарения която ангажира всички структури на Интер в подкрепа на изследователските усилия за разработването на ваксина. С приноса на клуба, фондация "Пупи" и феновете, общата сума, дарена чрез Фейсбук, е 658 000 евро.