Какво най-много се купува в магазините на Kaufland
4 милиона касови бележки отчитат седмично в направление „Свежи храни“, свинското и пилешкото бият по количество
Продажбите на стоките на веригата Kaufland България - която има общо 66 обекта у нас - растат и заради завишения интерес на потребителите към пресните хранителни продукти от "свежа витрина", стана ясно днес при специална презентация на Радослав Куртев, ръководител направление "Свежи храни" в германската търговска верига.
Според данните на търговската верига, средният брой касови бележки за покупки на храни от "свежа витрина" на седмица във всички магазини на Kaufland в България, достига 4 млн. броя.
Като цяло, групите хранителни стоки, които най-много се купуват, са:
- Пресни плодове и зеленчуци;
- Хляб и хлебни изделия;
- Риба;
- Месни продукти;
- Млечни продукти.
Според проучване на Kaufland, над една трета от клиентите, посетили хипермаркетите на Kaufland, са закупили поне един продукт от витрина с обслужване.
Най-продаваните продукти като количество (кг):
- Свинско месо;
- Пилешко месо;
- Маслини;
- Саламурено сирене;
- Кайма и мляно месо.
Най продаваните продукти като брой опаковки:
- Пилешко бутче;
- Свински врат без кост;
- Свинска плешка без кост;
- Свински бут без кост;
- Пилешко филе от гърди.
Прави впечатление също така, че покупките на мляна кайма в магазините на Kaufland от началото на годината досега са скочили над два пъти, а при хамон "Серано" - за миналата година продажбите са нараснали със 70%.