Кое червило е най-подходящо за пролетен грим?
И Гуен Стефани създаде бюти марка
GXVE се казва марката, върху която Гуен Стефани е работила тайно през последните години. Тя съчетава всичко, което харесваме в певицата – дръзкия и неподправен стил и разбира се, любовта към червеното червило. Половинката на Блейк Шелтън показа видео в инстаграм, с което разгласи, че продуктите ѝ към този момент са в продажба.
“Това бе най-голямата ми мечта в живота, още преди да знам за нея”, споделя Гуен. “Дори не смятах, че ще е възможно да създам това, докато съм жива.”
Марката обхваща осем категории – сенки за очи, гелообразни очни линии, моливи за вежди, масла за лице и още, но фокусът винаги ще бъдат червилата. Червеното червило е запазена марка на Гуен още от времето й в “No Doubt”, а сега с тази марка то се превръща и нейното наследство и завещание за бъдещето.
„Толкова се забавлявах, докато създавах бранда“, написа Стефани и показа няколко кадри от първата фотосесия за марката ѝ. Там тя позира с перфектна ретро прическа и страхотен пролетен гримм състоящ се от черна очна линия, спирала и разбира се – яркочервено червило за акцент.
Гримовете, препоръчани от Стефани, струват между 24 и 48 долара, като от 3 март могат да бъдат поръчани онлайн – в известен международен сайт за козметика. От 10-и ще бъдат налични и в някои магазини.
„Нямам търпение всички да ги имате!!“, казва още Гуен и чака първите отзиви от своите фенове.