Лили Иванова става рекламно лице на Слънчев бряг
Лили Иванова ще пее на тържеството за откриване на летния сезон в Слънчев бряг, като събитието е специално по случай 60-ия юбилей на комплекса. Естрадната прима е приела да бъде и рекламно лице на кампанията за кръглата годишнина.
"Щастливи сме, че прие поканата и ще е редом до нас", заяви изп. директор на "Слънчев бряг" АД Златко Димитров.
Курортът "Слънчев бряг", който бе перлата на соца, е с 20 години по-малък от Лили Иванова, която тази година навърши 80.
1,5 милиона лева инвестира "Слънчев бряг" АД в подготовка на инфраструктурата, сигурността и други подобрения за летния туристически сезон в най-големия ни черноморски курорт.
Основните харчове на дружеството за сезона са поддръжката на улици, алеи, тротоари, озеленяване и охрана. От заделените 1,5 млн. лв. само видедонаблюдението, охраната и контролът на достъпа струват над 700 хил. лв., казаха от ръководството на комплекса. За озеленяване, паркоподдържане и алейно осветление били предвидени над 600 хил. лв. 200 хил. лв. пък ще бъдат инвестирани в ремонт на улици, алеи и тротоари.
Слънчев бряг отваря на 1 юни 1959 г. с хотел "Калина" и ресторант "Нептун", а първият регистриран турист тогава е чехът Франтишек Силвестър.
За тържеството по юбилея в "Бедрум" ръководството на курорта е поканило всички професионално ангажирани кадри от основаването му досега, ресорни институции , браншови и бизнесорганизации.
Снимка: Агнес Методиева