Medium rare? Дано този път пържолата му хареса!
Готвач си отмъсти жестоко на капризен клиент, който шест пъти връща поръчката си

Сред ресторантьорите се носи градската легенда, че ако изпратите храна обратно в ресторанта, има вероятност сервитьорите и готвачите да измайсторят "сладко" отмъщение за оплакването ви.
Един сервитьор разкрива как един капризен клиент толкова много им е лазил по нервите със своите изисквания, че готвачът решил да си отмъсти доста грубо.
Споделяйки историята на отмъщението си, сервитьорът разказва за куриозната ситуация в социалните мрежи.
“По време на колежа работих в елитен ресторант като отговорник за храната. Храната беше отлична, персоналът беше феноменален. Цялостно беше страхотно преживяване. Никога не съм имал сериозни проблеми с гостите.
Една вечер влиза един мъж с жена си.
Поръчва си пържола "medium rare", а готвачът рядко допуска грешки с температурата на готвене.
Ние изнасяме пържолата, клиентът я разрязва и казва, че не е както трябва, връща я обратно, за да я приготвим малко по-дълго, което ние правим без проблем, напълно разумно.
Това продължава още пет пъти,
мениджърът се намесва и му казва, че ще гарантира, че ще бъде перфектна.", започва разказа си бившият сервитьор.
Той добави, че всички са знаели, че клиентът е труден, а мениджърът отправил специален поглед към готвача, за да му засвидетелства, че оценява търпението му. Сервитьорът продължава: “Главният готвач, който е най-професионалният и непринуден човек, с когото някога съм работил, ме погледна в очите и каза "никога не казвай и дума за това, което ще направя".”
Взе пържолата, пусна я на земята и я влачи с крак през цялата кухня, рита я, стъпва върху нея, след което я постави обратно върху скарата.”
През това сервитьорът, който едва се сдържал да не прихне, наблюдавал как готвачът поставя пържолата обратно в чинията и я изнесъл на клиента. Той завърши историята с това:
“Човекът ми благодари, отхапа и каза, че пържолата е перфектна.
Докладвах на главния готвач и той каза, че за над 30-те си години работа в кухнята не е имал случай пържола да се връща толкова много пъти. Никога повече не сме говорили за това."
Читателите на историята в Reddit останали ужасени от изобретателното и гневно отмъщение. Един човек написа:
“Основното правило: не се закачай с хора, които ти поднасят храна.”
Друг потребител добави: “Това е добър урок да не прекаляваш с претенциите и връщането на храна в кухнята. Шест пъти е просто извън границите на разумното.”
Снимката е илюстративна