Нов директор в Левски

Спорт
14:30 - 08 Април 2025
2521
Нов директор в Левски

Ръководството на Левски обяви назначението на нов директор на "Герена".

Става дума за нов шеф в отдела за комуникации на "сините", който ще заема новата си длъжност от август.

"ПФК Левски има удоволствието да обяви назначаването на Климент Йончев за Директор "Комуникации" в клуба.

От август 2025 г. той ще заеме тази стратегическа позиция с тригодишен мандат, за да ръководи развитието на комуникационната политика на клуба във всичките ѝ направления.

С доказан опит в сферата на стратегическите комуникации и управление на проекти, включително кампанията около филма "Гунди – Легенда за любовта", Климент Йончев ще работи за утвърждаването на Левски като институция, отговаряща на съвременните стандарти и изисквания.

Тази нова позиция е важен етап от модернизацията на управлението на клуба и цели да засили връзката му с привърженици, медии и партньори, както и да разшири присъствието му на местно и международно ниво. ПФК Левски приветства Климент Йончев в синьото семейство и му пожелава успех в реализирането на амбициозната програма за развитие през следващите няколко години", обявиха "сините".

"За мен е чест да приема това предизвикателство и е най-малкото, което мога да направя за клуба, чийто привърженик съм още от юношеските ми години. Когато получих предложението, осъзнах че е дошъл моментът да помогна и да върна нещо на клуба, който ми е подарил толкова емоции през последните над 20 години“, сподели Климент Йончев пред клубния сайт на Левски.

Клубът подчертава, че всички настоящи екипи с отношение към комуникации, маркетинг и продажби остават на своите позиции, тъй като тяхната досегашна дейност е високо оценена и доказано ефективна.

Целта пред новия, обединен екип ще е да надгради върху постигнатото и да даде още по-голям размах на "синята" идея.

Новосъздаденото звено ще обедини и координира работата на съществуващите и бъдещи дирекции, като фокусът ще бъде върху четири основни направления:

Комуникации и връзки с обществеността – изграждане и управление на публичния образ на клуба и отношенията с медиите;

Маркетинг и бранд мениджмънт – развитие на кампании и съдържание, които ангажират общността на Левски;

Корпоративни партньорства и спонсорства – привличане, развитие и поддържане на връзки с бизнес партньори и инвеститори;

Организация на събития и фенски инициативи – планиране и реализация на събития, активности в мачови дни и програми за привържениците.