Продадоха за четвърти път първия мол в България

Park Center Sofia беше TSH Investment, цена на сделката не се посочва

Новини
12:58 - 14 Февруари 2025
15089
Продадоха за четвърти път първия мол в България

Открит през 2006 година, Park Center Sofia е първият търговски център от този тип у нас. Въпреки добрата си локация обаче, обектът често сменя собствениците си. Този месец се състоя неговата четвърта продажба.

Новият собственик на мола е компанията TSH Investment - съвместно дружество на две от водещите български инвестиционни компании - "Тринити Кепитъл" АД и "Хъс Инвест" ЕАД.

Точната цена на придобиването не се посочва, но

според неофициални източници тя е в размера между 34 и 40 милиона евро.

Новият собственик на мола си е поставил амбициозната цел да привлече нови брандове, "които да повишат атрактивността на Park Center Sofia в силно конкурентната среда на мащабни международни проекти в същия сегмент, оперирани от едни от най-големите чуждестранни инвеститори в Централна и Източна Европа", пише Money.bg.

До продажбата се стигна, след като от Комисията за защита на конкуренцията разрешиха на "Тринити Кепитъл" АД и "Хъс Инвест" ЕАД да придобият дружеството, което притежава столичния мол Park Center.

За сделката стана ясно в началото на октомври миналата година, като антимонополният орган за малко повече от два месеца стигна до произнасяне.

Двете придобиващи дружества установяват контрол върху фирмата собственик на мола "Аурига" ЕАД чрез специално създаденото за сделката съвместно дружество "Ти Ес Ейч Инвестмънт" АД.

Продавач е британският фонд Revetas Capital Advisors, който управлява търговския център през последните 10 години. В периода 2014-2016 г. международният оператор обновява и ребрандира мола, трансформирайки тогавашния City Center Sofia в Park Center Sofia.

Новите собственици обявиха амбициозна стратегия за развитие

Сделката отбелязва нов етап в развитието на Park Center Sofia. Новите собственици обявиха пред Money.bg, че предстои модернизиране на търговския център, като идеята им е да го направят популярен и предпочитан не само от живущите в прилежащите жилищни квартали и посетителите на централната градска част, но и от нови клиенти, които досега са избирали други столични търговски центрове за свободното си време.