Рачков по-скъп от Радков

Бившият на Мария Игнатова прибира „скромните“ 250 000 лв. за един сезон

Нещо за четене
17:28 - 27 Септември 2024
9527
Рачков по-скъп от Радков

Тази есен телевизионният ефир у нас предлага силна конкуренция между двамата най-известни комедийни актьори водещи – Димитър Рачков и Краси Радков.

Двамата се изправят един срещу друг с нови предавания в две от водещите телевизии.Рачков води музикалното шоу „Пееш или лъжеш“ по Нова ТВ. От своя страна Краси Радков е лицето на „Бягство към победата 2: Съкровището“, което е продукция на екипа на Слави Трифонов и се излъчва по Би Ти Ви, от 20 септември. Интересен факт е, че Радков води предаването заедно със съпругата си Станислава Ганчева и олимпийската шампионка Ивет Горанова с която вече са работили заедно в „Денсинг старс“.

Сблъсъкът между тези два формата се очаква да е особено оспорван, като Нова телевизия и Би Ти Ви залагат на силни продукции и високи рекламни цени. 30 секунди рекламно време в „Пееш или лъжеш“ струват 11 060 лева, докато за същото време в „Бягство към победата 2“ рекламодателите ще трябва да платят 20 160 лева, което е показателно за очакванията към успеха на двата формата.Не само рекламното време в тези програми е скъпо обаче. Самите водещи също излизат доста солено на продукциите.

По данни от кухнята на шоуто Димитър Рачков прибира „скромните“ 250 000 лв. за един сезон. Това е в пъти повече, отколкото взема неговият колега Геро в „Капките“ - едва 50 000 лв.Краси Радков от своя страна също получава малко над 50 000 лв. от шоуто, което води, но 15 000 лв. от тях прибира продуцентът му Слави Трифонов. Тази практика при Дългия е от самото начало, пише "Ретро".

През пролетта двамата водещи отново бяха на екран с конкурентни предавания - Рачков водеше „Като две капки вода“ по Нова тв, а Радков -„Денсинг старс“ по Би Ти Ви. Сега обаче ситуацията е по-особена, тъй като в новите си предавания те ще бъдат подкрепени от техните партньори. В „Пееш или лъжеш“ като съветник ще се включи бившата любима на Рачков - Мария Игнатова, което предизвиква допълнителен интерес, особено след като продуцентът Магърдич Халваджиян направи реклама с двамата, намеквайки за все още неизяснените им отношения.