Само електронни фактури от „Виваком“ от април
Изключение ще бъде направено за абонатите в напреднала възраст
От април тази година „Виваком“ (Vivacom) преминава към електронно фактуриране за своите клиенти, съобщиха от компанията. От там посочват, че стъпката е част от стратегията за цялостна дигитализация на компанията и подобряване на клиентското изживяване.
От телекома ще въвеждат решението поетапно, за да подпомогнат клиентите, които не са свикнали да получават фактурите си изцяло по електронен път. От „Виваком“ отбелязват, че от началото на февруари клиентите им, които все още ползват месечна фактура на хартия, са започнали да получават и електронно копие, а през април всички клиенти ще получават фактурите си в електронен формат.
Изключение от нововъведението ще бъде направено за всички абонати в напреднала възраст, както и за тези клиенти, които в последните шест месеца са поискали изрично да получават хартиена фактура.
Всички абонати, които държат да получават документите на хартия, ще могат да заявят своето желание в магазините или чрез обаждане на номер 123, посочват от компанията.
„Vivacom дава възможност на своите клиенти да получават електронна фактура вече повече от десет години. Но, за да направим истинска промяна – от месец април преминаваме изцяло към използването само на електронни фактури. Предимствата от тази промяна са много. Клиентите ще управляват по-бързо, по-лесно и по-сигурно своите услуги, защото ще имат достъп до фактурите си по всяко време и от всяко устройство. Още по-голям ще бъде ефектът върху опазването на околната среда - ще намалим с близо 60 процента количеството на използваната хартия в компанията и по
този начин ще пестим по 10 тона хартия на месечна база“, коментира Николай Андреев, главен изпълнителен директор на „Виваком“, цитиран в съобщението.