Спецов остави Михаил Сизов на поста му
Руснакът е управител на "Лукойл Ейвиейшън България"
Румен Спецов, който бе назначен за специален търговски управител на "Лукойл Нефтохим Бургас", освободи Евгени Маняхин от поста председател на Управителния съвет на дружеството и му отне правото да го представлява.
Както Lupa.bg вече писа, това е първото решение, което Спецов взима след встъпването си в длъжност, съгласно чл. 27в, ал. 4 от Закона за административното регулиране на икономическите дейности, свързани с нефт и продукти от нефтен произход. Решението е публикувано в Търговския регистър.
Маняхин остава само като член на Управителния съвет на „Лукойл Нефтохим Бургас“, но вече няма управленски функции. Към момента промените се обработват в Търговския регистър и още не са вписани окончателно.
По отношение на останалите три дружества от групата на "Лукойл" в България – "Лукойл Ейвиейшън България", "Лукойл-България Бункер" и "Лукойл-България" –
все още няма предприети подобни действия,
сочи справка в регистъра.
На 17 ноември Спецов и руският гражданин Михаил Сизов (на снимката вдясно) са вписани като управители на "Лукойл Ейвиейшън България" и "Лукойл-България Бункер", докато в "Лукойл-България" управлението е поверено на Спецов и Александър Величков.
Величков управлява най-важната търговска структура на "Лукойл" в България - транспорта и продажбата на горива за вътрешния пазар, като управител на "Лукойл-България". Действията на Спецов на този етап говорят, че към Александър Величков отношението е позитивно или най-малкото - неутрално, доверява източник на Флагман.бг, запознат с вътрешните процеси, които текат към момента.
Важно е в този момент интересна е съдбата на руснака Михаил Сизов, който на практика от вчера е съуправител със Спецов на "Лукойл Ейвиейшън България" и "Лукойл-България Бункер". Втората фирма е малозначителна, но що се отнася до първата, в която ще управляват заедно - случаят е изключително важен.
От стратегическо значение е кой транспортира и доставя авиационно гориво, защото това е много трудна като технология задача. Цистерните в едната посока винаги се движат празни, защото в тях не може да се превозва нищо друго, освен авиационно гориво.