Супербоул се конкурира по интерес с кацането на Луната

Топ
11:09 - 13 Февруари 2024
2604
Супербоул се конкурира по интерес с кацането на Луната

Тазгодишното издание на Супербоул LVIII се превърна в най-гледаното събитие по американската телевизия за новото поколение.

По данни на CBS финалът на НФЛ чупи всички рекорди. Пред малкия екран са били около 123.4 милиона зрители.

Така Супербоул LVIII се конкурира с прякото излъчване на мисия Аполо 11 през 1969-а година, когато човек за пръв път стъпи на Луната. Тогава зрителите са били между 125 и 150 милиона.

По всяка вероятност огромния интерес бе генериран от няколко фактора. Първият, че мачът влезе в продължение, а вторият – присъствието на Тейлър Суифт на трибуните. Американската певица има огромна фенбаза по целия свят. Тя наблюдава емоционално представянето на своя любим от Канзас Сити Чийфс Травис Келси.

Именно Канзас защити титлата си в Националната футболна лига. Тимът отново спечели Супербоул, след като на финала в грандиозно шоу в Лас Вегас надви Сан Франциско 49ърс с 25:22. Така „вождовете“ завоюваха трета титла в последните пет сезона, в четири от които достигнаха до Супербоул.