Защо фалира ресторантът на Дениз от „Ергенът”?
Заведението на туркинята и любовникът й затвори след по-малко от 4 месеца работа, а причината е лошата храна и обслужване
Дениз Хайрула затвори ресторанта си, въпреки че го откри тази пролет. Плеймейтката се възползва от славата си покрай риалити шоуто „Ергенът” и рекламираше кръчмата на гаджето си Стоян Стоянов като своя. Двамата имат връзка от 3 години, но Хайрула твърди, че не е обвързана и го раздава като свободна жена. Заведението на туркинята й любовникът й затвори след по-малко от 4 месеца работа, а причината е лошата храна и обслужване, научи Lupa.bg.
Сайтът ни провери отзивите за заведението в Гугъл и остана потресен от лошите оценки на клиентите, които валят като пороен дъжд. Единствените положителни оценки са от собственичката и приятелките й от „Ергенът“.
Вижте и част от коментарите, които публикуваме без редакторска намеса:
"Храната не беше вкусна. Салатата беше нарязана с мръсен нож, сервирана в мръсна чиния и имаше неприятна миризма. След като я показахме на персонала, върнаха същото съдържание, но в различна чиния. Сервизът се състоеше от различни части, включително ножица и вилицата, които ни предоставиха. Очакванията по никакъв начин не оправдават реалната ситуация“, пише един от недоволните клиенти на заведението на Дениз.
„Отидохме в ресторант Дениз с високи очаквания, предвид заявката за вкусна храна и добра атмосфера. Заведението се намира на хубаво и тихо място и има потенциал, който за жалост изобщо не е използван“ –допълва друг.
„Храната не беше вкусна, салатата беше нарязана с мръсен нож и сервирана в мръсна чиния и имаше неприятна миризма. След като го показахме на персонала, върнаха същото съдържание, но в различна чиния. Сервизът се състоеше от различни части, включително ножът и вилицата, които ни предоставиха. Пространството е голямо, но очевидно не се поддържаше достатъчно старателно, което си личи още от влизането през входа“.
„Сервитьорът беше любезен, но забрави част от поръчката въпреки ненатоварения час в който бяхме там. Очакванията по никакъв начин не оправдават реалната ситуация. Има още много какво да се направи за да може мястото да бъде наистина от високо ниво, преди това всичко което се случва на територията на ресторанта е загубено време и ресурс“.
„Храната не беше на ниво, някои от нещата отнеха много време.Едното предястие беше студено дори. Обслужването беше посредствено и една от поръчките беше забравена. Атмосферата е добра, но до там . В последствие разбрах,е ревютата тук са от приятелки на собственичката, ме и тя самата е написала един. Жалка работа . Не бих се върнала ,има по-добри места да си дам парите и да получа храна и прекарване на ниво“.
„Супер лошо и бавно обслужване. Градината изглеждаше занемарена, тъй като беше разхвърляна и мръсна. Имаше само 2 маси в целия ресторант, но въпреки това чакахме доста време дори за салати (за моята отне около 1 час). Най-лошото от всичко беше обслужването, тъй като сервитьорът беше груб и дори каза на хората до нас, че трябва да отидат до близкия Макдоналдс, ако искат да си вземат храната по-бързо. Наистина е по-добре да отидете в Макдоналдс, тъй като опитът ми в „Дениз гарден” показва, че това е много бедно и надценено място, което изглежда добре само в социалните мрежи, главно заради филтрите” – коментира друг клиент, който е останал крайно разочарован от заведението на Дениз, но за съжаление с тези коментари не се изчерпват негативните оценки на хората, решили да посетят кръчмата.