$7 млн. за 30 секунди реклама в Супербоул!
Телевизията, която ще излъчва мача е разпродала всички спотове
Най-гледаното и най-грандиозно спортно събитие в САЩ предстои. Става дума за Super Bowl LVII. От телевизия FOX, която държи правата за излъчване, обявиха, че всички рекламни спотове са продадени още в края на януари.
Големият сблъсък между Канзас Сити Чийфс и Филаделфия Ийгълс е идната неделя. В Щатите Супербоул е най-голямата сцена за рекламодателите. Те могат да промотират продуктите и услугите си пред мултимилионна аудитория.
Марк Еванс от рекламния отдел на телевизията съобщи, че телевизията, която ще излъчва мача е разпродала всички рекламни спотове, като цената е главозамайваща. Рекламен клип с продължителност от 30 секунди струва между 6 и 7 милиона долара. Повече реклами са продадени именно в този ценови диапазон.
Миналогодишният Супербоул беше наречен „Крипто Боул“. Четири от най-големите брокери на криптовалути рекламираха бизнесите си.
Еванс добавя, че повечето реклами са разпродадени месеци преди голямото спортно събитие в американския футбол. 90% от рекламните спотове са изчерпани до края на лятото, останалите се продават с по-бавни темпове.