A1 смени името на мрежата си в подкрепа на борбата с коронавируса
Трите големи телекома предприеха редица стъпки, за да помогнат на останалите вкъщи свои клиенти
В продължение на кампанията си за борба с коронавируса, А1 въведе иновативен начин да ни напомни да си останем по домовете.
Телекомът преименува мрежата си на A1 BG #STAYHOME, което ще бъде видимо на екраните на всички клиенти.
Тази инициатива допълва предложените разнообразни бонуси, до които абонатите на А1 вече имат достъп. Те включват 10 000 MB мобилен интернет, над 200 ТВ канала, 1000 MB интернет в роуминг в ЕС, безплатен трафик към платформата Уча.се и безплатен достъп до решението за видео конференции Eyeson. От А1 съветват клиентите си да се възползват от различните онлайн канали за самообслужване, вместо да посещават физически магазини.
Компанията се включи и в дарението за над 220 000 лева на УМБАЛ „Александровска“, за да се закупят пет дихателни апарата, които ще помогнат при лечението на болни от COVID-19. Очаква се новото оборудване да пристигне в лечебното заведение в рамките на три седмици.
Telenor също се включи, като обяви, че ще дари безвъзмездно средствата за закупуване на част от медицинското оборудване на ново отделение за интензивно лечение в УМБАЛСМ „Н. И. Пирогов“, в което ще се лекуват болни от COVID-19. Става дума за приблизително 200 000 лв., които ще отидат за закупуване на 15 специализирани легла за интензивна грижа, 45 инфузионни помпи и 15 монитори, необходими за ефективната работа на отделението.