Ангелкова рекламира България с 12,5 млн. лева

Парите отиват за туристически изложения и кампании в 16 държави

Икономика
12:48 - 18 Април 2019
2522
Ангелкова рекламира България с 12,5 млн. лева

През тази година предвидените средства за туристическа реклама на България са 12,5 милиона лева, каза във Велико Търново министърът на туризма Николина Ангелкова. Тези средства са за международни и вътрешни туристически изложения, а също така и за кампании, насочени към пазарите на 16 държави.

Ангелкова посочи, че към момента ранните записвания показват лек спад в рамките на около два процента, основно на туристи от Русия и Германия. Според нея конкуренцията на туристическия пазар е много силна и основно е свързана със сериозното субсидиране от страна на преки български конкуренти в сектора като Турция, Египет, Тунис и Сърбия, което е причина за по-ниския процент. Така цената на туристическия продукт за крайния потребител излиза на много по-ниска цена, отбеляза тя.