Apple: Носете си новия айфон без кейс
Ерата на задължителните калъфи за телефони може би приключва

С ход, който е в разрез с дългогодишната параноя по отношение на смартфоните и процъфтяващата индустрия за аксесоари на вторичния пазар, Apple привидно подсказва, че ерата на задължителните калъфи за телефони може би приключва - поне за предстоящия iPhone 16.
Най-новата реклама на технологичния гигант заема определено уверена позиция по отношение на издръжливостта на новия флагман, като по същество дава на потребителите разрешение да се откажат от защитните калъфи.
Макар че производителите на смартфони постепенно изтъкват устойчивостта на своите устройства с все по-здрави материали и сертификати, никой от тях не е насърчавал изрично потребителите да използват „au naturel“ досега. Дали това нежелание се дължи на истинска загриженост за сценариите на падане в реалния свят, или на желанието да се запази доходоносната продажба на калъфи от първа страна, остава предмет на спекулации.
Новата реклама на Apple обаче хвърля предпазливостта на вятъра, като директно представя сценарий, в който
iPhone 16 пада, но все пак остава невредим.
Не толкова финото послание? Спокойно, новото ви лъскаво устройство е по-здраво, отколкото си мислите.
Не е изненадващо, че звездата на тази демонстрация на издръжливост е Ceramic Shield, патентованата технология за защита на екрана на Apple - регистрирана търговска марка, която те никога не се притесняват да популяризират. И все пак тази рекламна кампания бележи интересен обрат в разказа на индустрията за крехкостта на телефоните. Визуалният език на рекламата е недвусмислен: iPhone 16 е изобразен да оцелява при значително падане без драскотина, което косвено уверява потребителите, че използването без калъф е не само възможно, но и безпроблемно.