Банка ДСК изпуши предпразнично
Сринаха се ДСК директ, ДСК смарт, DSK Mobile и DSK Online
Няколко дигитални услуги на Банка ДСК временно не работят. Потребители съобщават за проблеми с достъпа до ДСК Директ, ДСК Смарт, DSK Mobile и DSK Online.
От банката потвърдиха за техническия срив и уточниха, че част от услугите вече са възстановени. Към момента достъпът до ДСК Директ и Мултикеш е нормализиран и клиентите могат да ги използват без затруднения.
В същото време мобилното приложение DSK Mobile и онлайн банкирането DSK Online все още остават временно недостъпни. Екипите на банката работят по отстраняването на проблема.
От ДСК уверяват, че ще информират клиентите своевременно при промяна в ситуацията и при пълно възстановяване на всички услуги. Клиентите се призовават към търпение и разбиране до окончателното решаване на техническите затруднения.
Поради големия брой клиенти, които използват онлайн и мобилното банкиране на Банка ДСК в момента, достъпът е временно затруднен. Моля, опитайте отново по-късно.
"Банка е хваната неподготвена от броя клиенти които ползват нейните продукти", шегуват се клиенти на трезора.
Потребители съобщават, че проблемите не са само с онлайн и мобилното банкиране. "Не е само приложението – банкоматите във Варна са покрити с листи и не работят", съобщи клиент на банката от Варна, пише "Сега".
"То и банкоматите не работят още от сега…", съобщава клиент от София.
Според потребители, не работят и Blink преводите
Проблем имаше през последните дни и с мобилното приложение на ОББ, съобщават клиенти и на тази банка. "Булбанк" пък съобщи, че задължително след Нова година трябва да се обнови мобилното приложение на банката, за да работи нормално.
А уж проблемите щяха да са навръх Нова година...