„Амазон“ обяви втора кампания на разпродажби за тази година
Американската корпорация „Амазон“ (Amazon) обяви днес, че през октомври, за втори път тази година, ще проведе кампанията за разпродажби, известна като Деня „Амазон прайм“ (Prime Day), информира Асошиейтед прес.
По време на събитието, което ще се състои на 11 и 12 октомври, членовете на клуба „Амазон прайм“ ще могат преди другите клиенти да закупят стоки на промоционални цени.
През юли се проведе традиционната годишна разпродажба на гиганта в онлайн търговията, известна като Деня „Амазон прайм“.
Базираният в Сиатъл гигант в електронната търговия отдавна използва подобни разпродажби, за да привлича клиенти към своята клубна услуга „Амазон прайм“. Нейните членове получават по-бърза доставка на закупените продукти и по-добри промоционални оферти срещу годишна такса от 139 долара.
Сега „Амазон“ за първи път организира голяма разпродажба два пъти в рамките на една година.
„Амазон“ е поредната водеща компания в търговията на дребно, която през тази година предлага празнични намаления по-рано, за да привлече клиенти, които са все по-предпазливи относно покупките си на фона на „изтънелите си джобове“, отбелязва АП.
Миналата седмица американската търговска верига „Таргет“ (Target) обяви, че в началото на октомври ще започне да предлага празнични намаления.
Междувременно най-голямата търговска верига в САЩ, „Уолмарт“ (Walmart Inc), съобщи, че удължава срока, в който нейните клиенти имат право да върнат нежеланите подаръци, които са получили за празниците. Те ще могат да направят това между 1 октомври и 31 януари 2023 г. През миналия празничен сезон тази възможност беше предоставена между 1 ноември 2021 г. и 24 януари 2022 г.