„Диор“ откри първия си спа център в Ню Йорк
Луксозното пространство е част от четириетажен бутик на марката, където се предлагат дамски и мъжки колекции, бижута и аксесоари

След години на реконструкции Dior отвори първия си постоянен спа център, съобщава CNN. Луксозното пространство е разположено в Ню Йорк и е част от четириетажен бутик на марката, където се предлагат дамски и мъжки колекции, бижута и аксесоари.
Спа зоната предлага ексклузивни услуги, сред които 90-минутна персонализирана терапия за лице, съчетаваща LED светлинна терапия, микроток, криотерапия и кислородна инфузия. Процедурите се адаптират спрямо индивидуалните нужди на кожата, оценявани по хидратация, еластичност, нива на колаген и pH баланс. Сред останалите предложения е и светлинна терапия с четири различни протокола.
Според експерти, този ход отразява засилващата се връзка между лукса и уелнес индустрията. "Спа центърът е възможно най-луксозен, защото изисква време и ангажираност от страна на клиента", коментира Томай Сердари, директор на MBA програмата за лукс и търговия на дребно в NYU Stern School of Business. Томай отбелязва, че възходът на уелнес услугите в луксозните пространства е сравним с откриването на ресторанти и кафенета във водещи магазини. Тенденция, която вече следват брандове като Gucci, Ralph Lauren, Prada и Louis Vuitton.
Dior управлява девет спа центъра по света, включително в петзвездните хотели Cheval Blanc и Hôtel Plaza Athénée в Париж. Марката инвестира и в уникални уелнес изживявания - от трансформацията на луксозна яхта в плаващ спа център на река Сена до партньорства с първокласния влаков оператор Royal Scotsman във Великобритания.