„Дойче бан“ спира да предлага на пътниците наливна бира
Германската държавна жп компания обяви няколко промени в кетъринг услугите за дълги разстояния
Германската държавна железопътна компания "Дойче бан" (Deutsche Bahn) обяви днес няколко промени в кетъринг услугите за дълги разстояния, една от която включва спиране на предлагането на наливна бира във вагон-ресторантите, предаде ДПА, цитирана от БТА.
Между февруари и май е планиран и пилотен проект за тестване на безкасов кетъринг, допълват от компанията.
Бирата е най-популярната категория напитки във влаковете на дълги разстояния в Германия, заедно с кафето, обяви "Дойче бан", но добави, че пътниците все повече търсят широка гама от напитки, особено бутилирана бира. Делът на наливната бира е намалял от 50 на сто на около 15 на сто през последните десет години, съобщи компанията.
От февруари жп операторът планира да разшири и гамата си от бутилирани бири. "В бъдеще клиентите ще могат да избират между седем различни бири в стандартната гама, плюс допълнително специално издание", допълват от компанията.