„Епъл“ открива магазин в китайската платформа WeChat
Гигантът разширява каналите за търговия на дребно във втората по големина икономика в света
WeChat на Tencent съобщи, че производителят на iPhone „Епъл“ отваря магазин в платформата на социалната медия.
По този начин гигантът разширява каналите за търговия на дребно във втората по големина икономика в света, съобщава CNBC.
WeChat е доминиращото в Китай приложение за съобщения, което също така предоставя услуги за електронна търговия, предаване на живо и плащане. В негово изявление се казва, че потребителите ще могат да купуват продукти на „Епъл“, включително iPhone, iPad и Mac, от новия магазин.
Ходът на „Епъл“ идва в момент, в който китайските потребители все повече се обръщат към платформите на социалните медии като WeChat и Douyin на ByteDance - китайската версия на TikTok, за да пазаруват.
Освен собствените си магазини и уебсайт, „Епъл“ вече има магазин на онлайн пазара Tmall на Alibaba.
През май тази година американският технологичен гигант за първи път се опита да рекламира продуктите си по време на живо предаване в Китай.