„Фейсбук“ промени логото си
Разликите са в тона на синьото и плоския стил
Новини
15:03 - 21 Септември 2023
4470
Може и да не сте забелязали, но „Фейсбук“ промени логото си, като разликите с досегашната версия са незначителни.
Синьото е станало малко по-тъмно, а дизайнът на кръга - още по-плосък. Почти незабележими промени има във формата на буквата f.
От социалната мрежа обаче разкриват, че специално са разработили нов шрифт за нея, наречен Facebook Sans.
По-съществени промени има в емотиконите, които са с градиентни тонове. Анимациите при избора между тях също са станали по-живи и раздвижени. От „Фейсбук“ са търсили начин да накарат потребителите да ползват пълния спектър от реакции.
Очаква се социалната мрежа да продължи с промените по дизайна си.