Бекъм стана лице на китайския гигант AliExpress
AliExpress, сайтът за електронна търговия, собственост на китайския гигант Alibaba, е наел бившия капитан на английския национален отбор Дейвид Бекъм като посланик на марката в опит да догони конкурентната компания Temu в битката за продажби по света на произведени в Китай по-евтини стоки, предаде Ройтерс.
Alibaba, който до неотдавна бе скромен трансграничен играч, понастоящем инвестира агресивно, за да насърчи глобалните продажби, тъй като растежът на вътрешната електронна търговия намалява.
По-рано тази година AliExpress подписа също и договор като спонсор на Европейското първенство по футбол в Германия през юни тази година, където ще инвестира милиони долари в намаления, сделки и дейности за привличане на онлайн потребители.
Рекламна кампания с участието на Дейвид Бекъм ще тече едновременно с турнира на УЕФА и ще насърчава потребителите "да отбелязват повече с AliExpress, съобщи платформата за онлайн търговия.
Тази стъпка на Alibaba идва след успеха на хода на Temu, собственост на PDD Holdings, който тази година излъчи множество реклами на "Супербоул" тази година, окуражавайки американските потребители да "пазаруват като милиардери".
"Футболът, сокърът, феновете (в Европа и) Латинска Америка са подобна демографска група като американските футболни фенове в Северна Америка, като цяло те ще включват много потребители, чувствителни към цените и засегнати от инфлацията". Това заяви Хъмфри Хоу, управляващ партньор от САЩ в агенцията за дигитална реклама Hylink Digital относно решението на "Тему", а сега и на AliExpress да се фокусира върху футболните фенове.