Бесни клиенти: "Спиди" бави поръчките с дни, куриeрите наглеят

Новини
13:50 - 30 Декември 2020
8405
Бесни клиенти: "Спиди" бави поръчките с дни, куриeрите наглеят

Куриерската фирма „Спиди“ събра гнева на стотици по празниците и през целия декември. Недоволни и разочаровани от бъркотия с услугата се оплакаха, че пратките им идват с 2-3 дни закъснение, при пълна липса на обратна връзка – не ги уведомяват за отлагането, свързването по телефона е невъзможно, не получават и известия с есемес, въпреки предварителни договорки.

Доста фрапираща случка разказа пред Lupa.bg млад мъж от София, който си поръчал подарък за рождения ден от онлайн магазин, като избрал компанията за доставка. Поръчал обувки, плюс няколко дребни аксесоара, като помолил доставката да е на домашния адрес. В уречения ден в интервала между 14,30 и 15,30 ч. обаче не се появил никой, пратката не била доставена до края на деня.

Човекът се хванал за главата, защото всичките му опити да се свърже с някой от компанията по телефона удряли на камък – наслушал се на музика в слушалката, не получил дори известие на мобилния си телефон. Наложило се да се свърже с шефката на онлайн магазина, от който направил поръчката.

Пратката пристигнала едва след 3 дни, като за капак куриерът се държал арогантно. Клиентът получил обаждане, че куриерът чака пред блока и след като не се стърпял да не спомене, че е гневен от случилото се, куриерът се троснал: „Ще слизаш ли долу, или ще се пазарим?“

Когато слязъл, поднесена му била само кутията с обувките, а останалите дреболии не се виждали. Куриерът обаче настоял да се плати цялата сума – 150 лева, като обяснил, че „другото ще пристигне по-нататък“.

„Как ще плащам за нещо, което не съм получил? Все пак сумата е трицифрена, не е 10-20 лева.“, оплака се столичанинът.

В крайна сметка, оказало се, че останалите неща са в кутията с обувки. Последвала нова драма – кубинките се оказали малки и се налагало да ги връща.

„Възмути ме най-вече това, че нито ме известиха, нито благоволиха да вдигна телефона. И отгоре на всичкото дори не се извиниха, че ми изгубиха времето и ми скъсаха нервите. Оставиха ме да чакам в пълна неизвестност“, оплака се човекът.

За неприятна история разказа и младеж, чиято приятелка от Благоевград поръчала накитник от онлайн магазин. Пратката трябвало да пристигне сутринта в 9,30, с поръчан есемес. Такъв обаче нямало до 12 на обяд на другия ден и момичето се наложило да отиде в офиса им. Там обаче се държали арогантно и й обяснили, че на са длъжни да пускат известие.

Момиче от Смолян пък се оплака, че искала да  прати подарък на роднини – въпреки, че работното време не било изтекло, служителите в офиса отказали да обработят пратката, с обяснението, че вече няма време и няма смисъл.

Подобни опъващи нервите истории се споделят масово във фейсбук напоследък– хората се оплакват, че получават само част от поръчаните неща през "Спиди", а отгоре на всичко, те пристигат с огромно закъснение.

Клиент споделя, че поръчал от Е-маг, но получил само едната поръчка и вместо в понеделник, пратката му пристигнала чак след сряда.

„Няма есемес, няма известие. Не знаеш какво се случва с това, което си поръчал и за което плащаш. Да се свържеш по телефона с човек от фирмата, е направо невъзможно – чуваш, че всички оператори са заети, но върнато обаждане не получава.“, написа потърпевшият.

Едва след няколко дни, куриерът пристигнал на адреса и извикал клиента да слезе пред блока – там последвала нова драма – след половинчасово нервно ровене в багажника била открита пратката.