БЕЗОБРАЗИЕ! Ето как изглежда новото трамвайно трасе в Илиянци

Актуални новини
10:20 - 16 Април 2020
3779
БЕЗОБРАЗИЕ! Ето как изглежда новото трамвайно трасе в Илиянци

От сдружението "Спаси София" публикуваха във фейсбук снимки на пореден безобразен ремонт в София. "Така изглежда чисто новото трамвайно трасе при колелото на Илиянци. Разлят покрай релсите бетон, неравномерен кофраж, разхвърлян и невалиран асфалт, никаква виброизолация около релсите...", написаха от сдружението, чийто общински съветник е Борис Бонев.

"На всичкото отгоре, парите са хвърлени за коловоз, който не се ползва активно и колело, на което скоро му предстои изместване, заради строителсвото на новия бул. "Рожен". В същото време, самото трасе към Илиянци, както и много други в София, е в критично състояние със спешна нужда от реконструкция", добавиха от "Спаси София".

Според сдружението това е поредният безобразен "ремонт" на Столичен електротранспорт, направен извън всякакви строителни стандарти и качество. В нито един европейски град такава мърлявщина никога не би била приета. "Докато десетки участъци от трамвайната мрежа имат неотложна нужда от възстановяване, стелките са стари и износени, а навсякъде са поставени абсурдни ограничения на скоростта, парите отново се прахосват за такива "ремонти". И естествено, управляващите София продължават да си затварят очите пред абсурдните резултати на това общинско дружество", пишат от "Спаси София".


Оттам питат кмета Йорданка Фандъкова докога инж. Евгений Ганчев ще бъде вечният несменяем директор на Столичен електротранспорт. "Малко ли са аргументите за ново, по-амбициозно ръководство или просто не ви интересува трамвайния транспорт и сте решила да го доунищожите? Колко още инциденти, отложени и некачествени ремонти, лоши условия на труд, спадащ брой пътници и най-бавни трамваи в ЕС са ви необходими, за да видите очевадното и да изготвите и изпълните ясен план за спасяване на софийските трамваи?", питат от "Спаси София".

Оттам коментират още, че това е резултатът на мърлявото строителство- трасетата имат множество проблеми, а дефектите започват да се появяват веднага след приключването на "ремонта".