Блатечки пие добавки за либидото

Новини
11:18 - 07 Юли 2020
2769
Блатечки пие добавки за либидото

Кризата от коронавируса принуди Асен Блатечки да започне да рекламира... тестостерон. Актьорът е решил да започне да изкарва пари с реклами и да припечелва като инфлуенсър, пише „Уикенд“. За да спечели някой лев, мачото дори намеква, че има проблеми с "вдигането на самолета".

„За тези, които, като чуят тестостерон, и си представят само едно, да поясня: стимулира изгарянето на мазнините, участва в изграждането на качествена мускулна маса, повишава издръжливостта по време на тренировка и повишава либидото. В много неща може да бъркам, но с добавката уцелих. Сила, енергия, издръжливост и не само докато карам мотора”, пише плейбоят и реди снимка след снимка с добавките.

Любимият на Диляна Попова дори се е прежалил да отиде на фитнес, за да се снима в залата. Кадърът предизвика истински смях сред почитателите му, които знаят, че актьорът от години няма време за тренировки, но срещу солиден хонорар се е прежалил да посети залата. Ясно е, че е взел пари за тази дейност…

Една от фенките на Блатечки не пести критиката си към стимулантите и без страх пише: „Също така водят до оплешивяване, стрес, агресия и повишена склонност към сърдечносъдови и ракови заболявания. Сори, доктор, дългът ме зове. Физическата активност сама по себе си синтезира необходимите вещества, всичко друго е измислица”. А Асен само допълва, че е права и се съгласява с мнението й, което навежда на мисълта, че най-вероятно той се е съгласил да се излага с тази реклама заради парите, които ще получи.

Наши източници докладваха, че актьорът е получил 5-цифрен хонорар за поредицата от снимки и реклами на продукта за тестостерон, но едва ли се е замислил, че може да тръгнат слухове за потентността му и да получи грозен прякор. Припомняме, че преди години чалгаджийката Мария си спечели сочното прозвище Мара Отварачката именно след рекламата на бира, която „отваряше” със силиконовия си бюст.

Преди няколко месеца Асен Блатечки и Диляна Попова лапнаха 50 бона за реклама на очила и рамки на известна верига оптики в страната. Тогава те си разделиха по 25 000 лева, за да се снимат в клипа.