Борисов: Не съм изпращал никого при Божков, няма да им влизам в играта

"Тези хора са клиенти на прокуратурата, не наши", отсъди за изгнаниците в Дубай и Сърбия премиерът

Актуални новини
09:47 - 07 Юни 2020
2045
Борисов: Не съм изпращал никого при Божков, няма да им влизам в играта

Никого никъде не съм изпращал, не съм ходил там. Не искам да им влизам на тия хора в играта. Това отсече премиерът Бойко Борисов в отговор на въпросите защо Васил Божков атакува пиарката Севделина Арнаудова с информацията, че всеки месец е ходила в неговия офис.  

"Такава им е играта на тези хора. Напада я, защото я харесва. Има много да се разказва по тая тема," подхвърли Борисов.

"Севделина прави страхотни неща. Не искам да влизам в играта. Гледам направеното - фантастични неща сме направили, никога не са правени. Не са могли. След месец и половина-два софиянци ще бъдат доволни. Червената бюлетина на Божков се вижда в сайта на Интерпол. Това е играта, кой да се състезава с нас. На човек с 18 обвинения ли да отговарям", отсече Борисов пак по повод "стрелбата" на Божков към пиара му Севделина Арнаудова.

Има следствени действия на прокуратурата - тези хора са техни клиенти, не са наши, заключи премиерът след въпрос дали е питал Александър Вучич за Цветан Василев. 

Премиерът коментира горещите теми по време на инспекцията на третата линия на метрото в София заедно с кмета Йорданка Фандъкова.

Стана ясно, че първият участък от третата линия на метрото в София ще тръгне през юли - август. Тогава обаче ще бъде пуснато 8 км трасе - от "Красно село" до "Хаджи Димитър".

Министър-председателят отбеляза, че около самата спирка "Красно село" пейзажът е облагороден.

"На тази станция имаме клипове как цялата станция се напълни с вода, подземна река влезе вътре. Наложи се да излеем бетон и машината мина през бетона, за да влезе в станцията. Най-тежки бяха "Орлов мост" и "НДК", каза шефът на „Метрополитен“ Стоян Братоев. 

"Прекрасни неща правят. Фантастично е, подземен град. На 31 август със сигурност ще са минали всички тестове и изпитания. Много удобни, на по 2-3 нива, страхотни и инженерни и архитектурни неща са направили колегите. По време на социализма имаше 4 км тунели на 2 места. Сега имаме 42 км. Всеки км струва около 45 млн. евро на км, а в Европа същите влакове струват над 100 млн. евро", изрази удовлетворението си Борисов на излизане от метрото.