Чудото на Тенерифе - гравитацията забавя стареенето

Времето тече по-бавно и животът продължава по-дълго

22:57 - 27 Август 2023
Чудото на Тенерифе - гравитацията забавя стареенето

Популярният туристически рай - остров Тенерифе, привлича пътешественици от различни страни с живописни пейзажи и уникална атмосфера. На Тенерифе обаче има още по-голямо чудо. На фона на борбата с мощните горски пожари се появява новина, която превръща Тенерифе в още по-голям магнит за хората от цял свят.

Изданието „Ел Паис“ съобщава, че учени откриват на това място в Атлантическия океан  гравитационен ефект, който предизвиква забавяне на времето, оказващо влияние върху живота на островитяните. Според доклада на изследователите жителите на Тенерифe, благодарение на това уникално явление, се оказват в привилегировано положение в сравнение с останалия свят.

Времето тук тече по-бавно и позволява на жителите да се наслаждават на всеки момент без суета и бързане. Най-невероятното обаче е друго – гравитационният ефект увеличава продължителността на живота им. Хората на Тенерифе живеят в някои случаи дори до 15 години повече от средното за продължителността на живота в други части на света, като този показател продължава да расте.

Това уникално въздействие се проявява и в по-хармоничния начин на живот без гняв и надпревара, като местните в това райско кътче гледат все по-философски на живота. Отнасят се спокойно към трудностите в живота, радват се на малките неща.

Учените, открили този феномен, продължават своите изследвания, разкривайки тайни въздействия на гравитацията върху човешкия живот.