Датската JYSK открива (поне) 6 нови магазина у нас
Резултатите от българския пазар продължават да са сред най-добрите за веригата на глобално ниво
Датската верига за домашни стоки JYSK обяви плановете си за развитие в България до края на следващата финансова година.
След експанзията си на турския пазар в началото на месец май, която се осъществи с ключовата подкрепа на българския екип, компанията обяви и откриването на поне още 6 обекта у нас до края на следващата финансова година и обновяването на още 5 от настоящите. Това са част от постепенното обновяване на всички обекти на веригата в България, открити преди 2018 година.
Къде ще са новите магазини?
Към момента е ясен фокусът през лятото: обновяването на 4 от по-старите магазини на веригата и преобразяването им в най-новата концепция на JYSK, Store 3.0.
Първото откриване на подобен обект в България ще е на 1 юни, когато JYSK България ще отвори отново магазина си в Пазарджик -
изцяло преобразен в новата концепция. Къде ще са останалите обекти от компанията все още не казват. В най-напреднала фаза е обект в град Карлово.
Резултатите от българския пазар продължават да са сред най-добрите за веригата на глобално ниво, пише money.bg.
Трите най-купувани категории за 2023 година към момента у нас са мебели, градинско обзавеждане и матраци.
До момента, от стъпването си на българския пазар през 2005 година, скандинавската верига има 51 обекта, включително и онлайн магазина на компанията, с общо над 700 служителя
Положителните резултати на JYSK в България са част от една по-обширна история на успеха, тъй като
JYSK, който управлява общо над 3200 магазина в 48 държави, обяви рекордни резултати с общ оборот от 4,87 милиарда евро и печалба от 612 милиона евро.
За финансовата 2021-2022, която за фирмата започва от 1 септември 2021-а и приключва на 31 август 2022 година, JYSK в България отчете най-добрите си резултати досега - оборот близо 505 милиона лева и печалба 19 милиона лева. Това е увеличение на приходите с 31%, сочат данните на компанията
Резултати за 2021/2022 година
• Оборот: 504,8 милиона лева
• Увеличение от 2020/2021 г.: 31%
• Печалба (преди данъци и такси): 18,6 милиона лева
• Увеличение от 2020/2021 г.: 141%
На онлайн продажбите се дължат около 10% от приходите, като от компанията отчитат, че хората все още предпочитат повече да ходят във физическите магазини.