Деси Стоянова напуска "Преди обед"?
Деси Стоянова, позната на всички от телевизионния екран, стартира собствен проект с авторски курсове и тренировъчни програми за публично говорене, медийни и презентационни умения. Като учителка по същото-публично говорене се изявява и Ани Цолова, която скоро обяви, че не иска да чуе вече за телевизия. Дали и Стоянова ще последва примера на своята колега и приятелка, предстои да проследим, но засега тя води "Преди обед".
В разработването на курсовете тя стъпва на над 20-годишния си опит като журналист и телевизионен водещ. Интензивните практически курсове съдържат пакет от ключови умения за ефективна комуникация, която е в основата на всеки значим успех. В курса „Как да бъда медийно атрактивен?“ Деси Стоянова събира ясни, проверени в практиката правила за общуване с медиите, пише Хотнюз. Курсът „Презентирай и убеждавай“ запознава с изпитаните похвати и техники, на които залагат майсторите на публичното говорене, така че да вдъхновяват, убеждават и продават. Индивидуалните тренировъчни програми са съобразени изцяло с нуждите на участниците.
„Умението да говориш убедително и въздействащо е като всяко друго умение, трябва да знаеш правилата на играта и да се научиш да ги прилагаш. Смятам, че всеки, който иска, може да подобри уменията си и да постига много повече с изявите си – независимо дали става въпрос за малка или голяма публика, за презентация или за интервю в медиите. Вярвам, че опитът, който съм натрупала през годините, може да бъде полезен на всеки, който има нещо смислено за казване и иска да се научи да го казва по най-впечатляващия и запомнящ се начин, така че да бъде гласът, който се отличава“, споделя Деси Стоянова.
Освен индивидуални и корпоративни обучения, тя готви и събития за по-широката публика. На 17 септември и 8 октомври в Интер Експо Център ще се проведат първите две издания на „Основи на медийното говорене“. Обучението ще даде основа за успешно присъствие в медиите на всеки, който иска да привлече вниманието към себе си, към своя идея, проект или бизнес. Участниците ще научат ясен алгоритъм за действие в 6 стъпки, които могат да им отворят вратите към медиите.
„Едно уточнение за онези, които смятат, че до медиите сигурен достъп имат само „връзкарите“ и склонните да си платят за реклама – грешите. Няма нужда да търсите задни вратички, защото има начин да влезете с овации през парадния вход, просто трябва да знаете какво търсят медиите и публиката и как да им го дадете.“