Ед Шийрън грейва на фланелките на Барса за Ел Класико

Сътрудничеството между Барселона и Spotify продължава да е сензация. Британският певец Ед Шийрън ще бъде следващият изпълнител, който ще се появи на фланелката на “блаугранас” в Ел Класико срещу Реал Мадрид.
Мачът ще се играе на 26 октомври (неделя, 17:15 ч.) на стадион „Сантиаго Бернабеу“, а Барса ще носи специалната фланелка, този път с логото на един от най-слушаните изпълнители в света.
Шийрън се присъединява към престижен списък с изпълнители, които вече са се появявали на фланелката на Барселона като част от споразумението със Spotify: Drake, Rosalia, The Rolling Stones, Carole G, Coldplay и Travis Scott, последният от които присъства на последното Ел Класико.
Ходът е част от уникална маркетингова стратегия на Spotify, която позволява на компанията да замени логото си с логото на избран изпълнител по време на мачовете от Ел Класико, поради огромната глобална видимост на мачовете срещу Реал Мадрид.
Досега Барселона е записала успехи, наред със загуби, в мачове с брандираните тениски: победи с Rosalia (2:1), Coldplay (4:0) и Травис Скот (4:3), загуби с Дрейк (1:3), Ролинг Стоунс (1:2) и Carole G (1:2).
Ед Шийрън, освен че е един от най-успешните артисти в света, е и запален футболен фен. През лятото на 2024 г. той закупи 1,4% от акциите на английския отбор Ипсуич Таун, неговият детски отбор от Чемпиъншип. От 2021 г. насам той е основен спонсор на фланелките на отбора и дори е проектирал специални екипи за тях.
„Да си фен на Ипсуич е радост. Има възходи и падения, но във футбола се научаваш да живееш с това. Не съм член на борда и не гласувам, аз само подкрепям финансово клуба, който обичам. Така че не се свързвайте с мен с въпроси относно подписването на договори с играчи или тактики“, каза той с усмивка.