Хореографът на шоуто за БФС: Не е стриптийз, такива танци има във всяко кабаре в Париж!
Изпълнението е заимствано от филма “Бурлеска”, заяви Боряна Димитрова
Станалият известен танц в края на галата за “100 години български футбол” не е стриптийз, както се твърди в редица публикации. Изпълнението е заимствано от филма “Бурлеска”, разясни създателят и главен хореограф на Boriana Dance & Entertainment - Боряна Димитрова.
Тя се занимава с танци от над 15 години. Международен изпълнител е. Освен това е преподавател и жури в танцови конкурси. Завършила е медицина. Въпреки това се занимава с танцово изкуство. Изпълнението на балета й стана известно, след като се появиха кадри с част от него в медиите.
“Въпросният танц, който се обсъжда, е хореография в стил бурлеска – сподели Димитрова. – Постановката ни пресъздава сцена от едноименния филм. Стилът бурлеска представлява комбинация от театър, танц, комедия и еротика. Еротиката в бурлеската е поднесена по много елегантен и сценичен начин.
Цялата хореография е 4 минути, а голотата в нея е в последните 20 сек. След което танцът приключва, аплодисментите се приемат и артистите се прибират зад сцената. Танцьорката никога не показва цялото си тяло. В нашия случай показването на тялото беше сравнимо с оставането по бански за плаж. Изпълнения в стил бурлеска се ангажират за най-изтънчените събития в Европа, САЩ и Канада.
Подобни изпълнения можете да видите в най-известните кабарета в Париж. На събитието по повод 100 години организиран футбол в България представихме хореографии от три наши шоу програми.
Първата беше от светлинното ни шоу “Златна светлина”, изпълнявано на класическа музика. Вторият танц беше “Огън” от представлението ни “Четирите стихии”. Третият, последен танц беше в кабаретен стил – класическа бурлеска”, заяви пред “България Днес” Боряна Димитрова.
“Медиите се изразиха крайно необразовано за нашето изпълнение и с отявлено изопачаване на истината. Първо – участваха четири танцьорки и само една от тях премахна части от облеклото като част от сценичния акт. Второ – никой не е докосвал танцьорките и те не са слизали от сцената сред масите, нито са се качвали на масите. Политиката ми на участия в шоу програми не допуска физическо съприкосновение между артисти и гости. Трето – сравнението със стриптийзьорки е показателно за крайна некомпетентност при опит за описание на събитието и неграмотност относно танцовото изкуство”, добави главният хореограф.
“Ние сме компания, създаваща танцови шоу програми от най-високо ниво – заяви още Димитрова. – Изпълняваме представленията си основно на корпоративни събития, балове, общински събития в страната и чужбина. Наши клиенти са както по-малки фирми, така и световноизвестни брандове от всякакви индустрии. Имаме множество телевизионни изяви и такива на най-големите сцени в България. Репутацията ни е изградена на професионализъм, естетика и оригиналност на нашите представления. За всеки, който ни познава или се поинтересува да разбере повече за нас, подобни изказвания са несериозни. Досега не се е случвало някой да се изразява по такъв начин за нашата работа”.