Хотели връщат капаро на клиенти с коронавирус
Местата за настаняване дават средствата обратно срещу положителен PCR тест
Хотели ще възстановяват парите на клиенти по вече платена хотелска резервация срещу положителен PCR-тест. Така изследването за COVID-19 вече има още една функция.
Реномиран пловдивски хотел до Гребната база обещава, че капарото за новогодишния пакет няма да "потъне", ако клиентът представи положителен PСR тест и по тази причина не може да ползва услугите му.
Предплатеният депозит ще бъде прехвърлен за бъдещо ползване до края на 2021 година, уверяват от официалния сайт на хотела. Иначе политиката за резервации е 50% от сумата да се плати като депозит два дни след потвърждение на резервацията, а останалото в деня на настаняването.
Хотел "Пловдив парк" пък се ангажира директно да възстанови заплатената сума, ако клиентът е с коронавирус и затова е поискал анулиране на резервацията. Дават си срок до 30 дни, а самият PCR тест трябва да е направен минимум 14 дни преди датата на настаняване.
5-звезден СПА-хотел във Велинград пък ще тества гостите си за COVID-19 на рецепцията. Целта е коледните и новогодишните празници да бъдат прекарани спокойно и безопасно.
„Бихме искали да ви уведомим, че настаняването в хотел “Рич” ще бъде възможно само след предоставянето на отрицателен PCR или бърз антигенен тест. Ако нямате такъв, ще ви бъде направен на място от медицинско лице за сметка на хотела. Нашият персонал ще бъде тестван пръв. Само така можем да бъдем сигурни, че ще дойдете здрави да празнуваме заедно и ще ви изпратим живи и здрави", съобщават от луксозното място за настаняване в СПА столицата на България.