И НДК се премести в мрежата
Най-големият конгресен център в Югоизточна Европа стартира кампания "време за лично общуване с изкуството“
Малко известни факти от историята и дейността на НДК през годините и избрани моменти от емблематични културни и конгресно-конферентни събития са само част от нещата, които НДК ще покаже на аудиторията си, докато страната е под карантина.
Кампанията е под надслов „време за лично общуване с изкуството“ и по този начин екипът на НДК ще подготвя аудиторията си за предстоящата догодина 40-годишнина от създаването на най-големия културен и конгресно-конферентен център в Югоизточна Европа.
В същото време от екипа на НДК вярват, че припомняните артефакти ще влияят позитивно на настроението на хората в трудната ситуация и ще поддържат усещането ни за взаимност и свързаност. "Целта e НДК да продължи да поддържа непрекъсната дигитиална комуникация със своите зрители, партньори и клиенти, докато трае кризисната ситуация с епидемията от коронавирус", казват от екипа на Националния дворез на културата.
Кампанията протича във фейсбук и инстаграм и се реализира на всички страници в социалните мрежи, управлявани от НДК, вкл. НДК, Театър Азарян, ДНК-пространство за съвременен танц и пърформанс, кино „Люмиер Лидл“, Литературен клуб „Перото“, Национален център за книгата, Киномания, Новогодишен музикален фестивал.