Инвазия: Pepco открива 550 нови магазина до края на годината
Европейският дискаунт търговец на дребно отчете 11% ръст на печалбата за първото полугодие
Европейският дискаунт търговец на дребно Pepco Group отчете 11% ръст на печалбата за първото полугодие, тъй като приходите скочиха с 23%, подсилени от отварянето на нови магазини.
Листваната във Варшава група, която притежава марките Pepco, Poundland и Dealz, съобщи, че е реализирала основни печалби преди лихви, данъци, обезценка и амортизация (EBITDA) от 377 милиона евро за шестте месеца, приключили на 31 март, спрямо 347 милиона евро през предходния съответен период.
Тревър Мастърс, главен изпълнителен директор на Pepco Group, коментира: „Групата продължи да постига силен напредък спрямо нашите стратегически цели през полугодието, като същевременно постигна увеличение на приходите и основната EBITDA. Нашата стратегия за растеж в Западна Европа напредва добре, отразявайки силната привлекателност на марката Pepco за клиентите от целия континент.“
Разширяване на магазинната мрежа
През последните 6 месеца Групата отвори 166 нови магазина, а плановете са до края на годината да бъдат отворени общо минимум 550 нови магазина.
Стратегията за растеж на компанията в Западна Европа се развива добре, отразявайки силната привлекателност на марката Pepco за клиентите от целия континент. Италия, където Pepco наскоро откри своя 100-тен магазин, и Испания - продължават да бъдат най-големите и най-бързо развиващите се западноевропейски територии на марката. През май компанията стъпи и на пазара в Португалия.