Джонсън харчи 100 млн. паунда за пропаганда за Брекзит
Първият министър на Шотландия каза, че кампанията е "позорно пилеене на пари”
Британският премиер Борис Джонсън се готви да проведе най-голямата правителствена пропагандна кампания след Втората световна война в опит да обедини обществеността зад плана си за Брекзит, съобщава британският в. Дейли Телеграф.
Новото консервативно правителство на Джонсън ще отдели през следващите 3 месеца около 100 млн. паунда за реклама, като значима част от кампанията, пише изданието като цитира неназовани правителствени източници.
Посочва се, че инициативата ще е "най-голямата рекламна кампания от Втората световна война, за да се подготви Великобритания за Брекзит без сделка, с безпрецедентни маркетингови акции чрез билбордове, по радиото и телевизията".
Първият министър на Шотландия Никола Стърджън, която трябва да се срещне с Джонсън по-късно днес, написа в Туитър, че финансирането на кампанията е "позорно пилеене на пари".
Правителството на Джонсън действа, предполагайки, че Великобритания ще напусне без сделка, написа вчера във в. Сънди Таймс държавният министър Майкъл Гоув.
Гоув, който е начело на подготовката за излизане без сделка, посочи, че целият апарат на правителството работи с всички сили", за Брекзит без споразумение.