Как Netflix ще промени света на мобилните игри

Любопитно
17:46 - 18 Април 2023 (обновена)
2957
Как Netflix ще промени света на мобилните игри

Netflix, една от водещите платформи за стрийминг в света, наскоро обяви плановете си да навлезе в индустрията за видеоигри. И част от причината за тази диверсификация изглежда се дължи на постоянно намаляващия абонамент на Netflix през последните няколко години. Това изисква някои драстични мерки и игрите може просто да са решението!

С огромната си библиотека от оригинално съдържание, включително популярни телевизионни предавания и филми, Netflix има потенциала да се превърне в основен играч в света на игрите. Интересът е повече от въздействието му върху света на игрите като цяло, по-специално върху мобилните игри и мобилните геймъри.

Netflix и игри

Решението на Netflix да навлезе в света на игрите може значително да повлияе на пейзажа на мобилните игри, който вече е една от най-бързо развиващите се индустрии в света, изоставяйки филмите и музиката. Тъй като глобалният пазар на мобилни игри се очаква да достигне около 165 милиарда долара до 2025 г., според последните доклади, навлизането на Netflix може да донесе ново ниво на конкуренция и иновации на този силно конкурентен и доходоносен пазар.

Навлизането на Netflix в индустрията за мобилни игри всъщност може да бъде от полза за пазара на игри. Той ще предостави на играчите нов източник на висококачествени игри, които са специално проектирани за мобилни устройства, като същевременно значително ще намали рекламите от играта. И докато мобилните игри изминаха дълъг път през последните години, много от тях все още страдат от технически ограничения и сложност. Netflix може да използва своя опит в разказването на истории и създаването на съдържание, за да предложи по-завладяващо и ангажиращо изживяване за играчите. Помислете за нещо като Black Mirror, но в действителен свят на видеоигри, не би ли било страхотно?

Това също би увеличило конкуренцията, което ще бъде страхотно за играчите, тъй като ще принуди конкурентите да произвеждат повече качествени игри и ще намали прословутата система Gacha, която е предназначена да откъсне геймърите от техните трудно спечелени пари, независимо дали се продава скъпо CSGO skins или miHoYo, позволяващи на играчите да купят Genshin Impact Genesis Crystals, всичко е едно и също.

Огромна възможност за независими разработчици

Навлизането на Netflix в мобилните игри също ще донесе повече трафик в света на мобилните игри, особено с огромната си потребителска база и разпознаването на марката за популяризиране и разпространение на своите игри. С над 230 милиона абонати по целия свят, Netflix има огромна аудитория, която може да използва за популяризиране на своите игри и привличане на нови играчи. Това може да бъде особено полезно за независими разработчици на игри, които често се борят да направят своите игри забелязани на претъпкан и конкурентен пазар.

В момента Netflix има по-малко от 30 игри за избор, което е логично, тъй като все още е много рано. Компанията търси старши разработчици и ръководители на проекти, които да работят върху ексклузивни за Netflix заглавия. И след като всичко започне, платформата ще служи като голяма сцена за новите разработчици да покажат своята креативност и да измислят иновативни идеи за игри, за да спечелят последователи по целия свят.

Проблемите

Точно като всяко добро нещо във вселената, Netflix Games ще има своя дял от проблеми и предизвикателства. Едно от предизвикателствата със сигурност ще бъде конкуренцията от утвърдени разработчици на мобилни игри, много от които имат богат опит и експертиза в пространството за мобилни игри. Netflix ще трябва да намери начин да разграничи своите игри от конкуренцията и да предложи нещо ново и освежаващо, което да се хареса на мобилните геймъри. И няма да е лесно с конкуренти като Google и Apple, които монополизират пазара.

Друго голямо предизвикателство за Netflix може да бъде адаптирането на съдържанието и подхода за разказване на истории към средата за мобилни игри. Мобилните игри често се играят на кратки изблици и изискват различен подход към разказването на истории и дизайна на играта в сравнение с традиционните телевизионни предавания и филми, ако приемем, че това е нещо, на което Netflix ще разчита. Компанията определено ще трябва да намери начин да създаде игри, които са ангажиращи и забавни за играчите, като същевременно остава вярна на своята марка и подход към разказването на истории.

Дълъг път

Netflix Games все още е в начален стадий и само малък процент от абонатите на Netflix играят тези игри. Но това може да се очаква поне още няколко години. Компанията все още наема разработчици и продуценти, които биха могли да работят по дългосрочни проекти, по-специално игри на живо, както е споменато в едно от изискванията на Netflix за търсене на работа. Засега просто трябва да чакаме и да видим как ще се развие всичко. Компанията може да започне с пренасяне на популярните IP адреси към мобилни устройства, за да придобие известна първоначална привлекателност, преди да се впусне в света на оригиналите.